6 måneder i Amerika

Fredag dro jeg, Audrey og to av hennes venner for å se "the Vow", en ny film med Rachel McAdams og Channing Tatum. Før vi dro på kino, spiste vi middag på Red Robin og feiret bursdagen til en av jentene. Filmen var kjempesøt, men jeg hadde sett for meg at den var litt bedre. Hadde veldig høye forhåpninger, og til og med Channing skjorteløs mange ganger i filmen gjorde ikke susen (selv om det hjalp veldig). Vi kom oss hjem i halv to tiden.

Klokken fem om morgenen ringte vekkerklokka. Tre timer med søvn fikk jeg før jeg dro med to venninner fra skolen på fjelltur(aka hiking). Moren til den ene venninnen ble også med, siden ingen av oss visste veien. Vi gikk en to timers lang fjelltur samtidig som sola stod opp, og vi ble sittende å nyte utsikten et par minutter for å nyte soloppgangen. Etter det hadde vi en liten photoshoot, før vi tok turen ned igjen. Fjellene her er bare stein, sand og kaktus, og man må være på utkikk etter slanger. Etter fjellturen dro vi for å spise frokost på Denny's. Jeg spiste pecanpannekake med banan, med et glass eplejuice.

Klokken ti kom jeg hjem, la meg, sov til klokka var halv to, dusjet og fikk besøk av Elisa. Vi tok metroen ned til Malte, så film og etter det overnattet jeg hos Elisa. Søndagmorgen lagde vi vafler(igjen) før vi dro på roundtable møte. Denne månedens møte var "mid-stay orientation". Jeg kan ikke dro at jeg har vært her et halvt år allerede! På møtet snakket om hvordan vi har forandret oss, hvilke kulturforskjeller vi har merket og hvordan vi har tilpasset oss disse.

Noen bilder fra hikingen på lørdag:

Akkurat nå sitter jeg å ser på Grammy utdelingen. Kan faktisk se den live, for første gang i mitt liv. Jeg elsker utdelinger!

Og, gratulere med morsdagen verdens beste mamma. Savner deg veldig!

Ha en fin uke dere!

-MALIN

1 kommentarer på "6 måneder i Amerika"